Thursday, August 11, 2011

NAK HADIAH?

dah lama tak join kontesmengote kan..dipendekkan cerita entah macam mana tersepak batu tersadung kaki, terjumpa la blog SWEETTWINZ lalu aku pun terjoin kontessasi ini..
tanpa membuang masa, aku pun mengopypastekan entri beliau...


Hi dears, salam Ramadhan kepada semua pengunjung2 blog Sweettwinz yg amat dikasihi...^_^...Sempena bulan yg penuh dgn 1001 kebaikan & keberkatan ini, Sweettwinz nak anjurkan GA...my 1st GA...hehe...


cute kan gambar Chocolate Cake Box kat atas nie...sbb apa Sweettwinz guna gambar cake box nie??? ce teka ce teka...hehe...mesti la sbb nk kasi kt pengunjung yg bertuah...best kan..best kan...^_~

hadiah lain pon ada gak...


sapa nak? sapa nak?...^^,
klik SINI


aku dah, korang bila lagi.hehe
 kalau tak nak join pun, jom g terjah blog dia.
tak rugi pun kan..



ok dah selesai..aku nk g makan jap..
eh silap.. bagi adik aku makan.hehe

5 comments:

Kakzakie said...

Hati-hati bagi adik makan ye... jangan adik satu suap Para Para 2 suap. Hehehe.....

M a W a D D a H said...

comel jerk...

p/s: jgn tumpang makan skali ye...hihi

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

adik makan xabes buang terus k...

Hana SweetTwinz said...

thanks 4 joining Sweettwinz GA...gud luck...^_~

Bidadari Syurga said...

ok comel..... heeeeeeeee moral suport ok... akak tenok aja.....