Thursday, August 11, 2011

MUNIR - BERBUKA


mak: eh munir... kamu makan ke tu..

munir: ehh kan dah berbuka mak..

mak: berbuka apa nya baru pukul 5...

munir: tadi tengok tv.. kat sabah berbuka pukul 4.30...

mak: tu sabah..bukan kat tempat kita...

munir: tak sama ye mak..hihi




p/s: time ramadhan,kita siap ingat lagi kan waktu maghrib pukul berapa.. esok pukul berapa.. lusu pukul berapa... peka gila2 masuk waktu berbuka...hehe

yang duduk kat sabah untung la... maghrib awal... tapi sebenarnya sama je kan..hehe
:)

selamat berbuka kepada semua yang berpuasa only.


p/s:hari ni aku balik kg..boleh bukak pose ngan mak sama adik2..

11 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

selamat berbuka jap lagi la...
:)

aku budak setol said...

moralnya lu fikir la sendiri...........

Bidadari Syurga said...

1sttttttttttttt

Bidadari Syurga said...

sah tak 1st lerni... ngeh ngeh ngeh... munir oooi... awok duk mana? naper tgk time buk org? huhuuhuhu

yusuf mujahidin ™ said...

selamat berbuka bersama keluarga bro

itu antara the best part bila berpuasa

Tukang Karut said...

sahur awal sana bro... 4.30 dah imsak dah...

Cikgu Jaja™ said...

baik2 jalan pulang.. :)

NICK IRFAN said...

munir2... hahaha

zati embong said...

time puasa ni peka je maghrib pkul berapa subuh pkul berapa

O.o selamat berbuka.

Aya Mea said...

ada jer alasan si munir nie..hehee,, slmt b'buka puasa b'sama k'luarga..

Zulfahmi Abidin said...

untunglah. aku buke sorg2 je hari2. #foreveralone