Tuesday, August 16, 2011

WAJAH WAJAH SEMALAM



imbas kembali jalan yang pernah aku lalui
terlihat wajah wajah yang selalu ku mimpi
masih terbayang saat aku di sana
memutar roda bersama mereka



teman, aku rindukan kalian semua...
terutamanya kamu...
ya,kamu..



p/s: kalau kamu ada satu permintaan, apa yang kamu inginkan?


32 comments:

sekamar rindu said...

salam..

jalan kenangan yg pasti diingati samapi bila2..

selamat bersahur..

si para para said...

betul tu sahabat..kenangan takkan pergi...selagi kita tak pergi dari sini...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku kah???

yusuf mujahidin ™ said...

Aslmualaikum

kenangan tu indah tp bila terlalu hidup dengan kenangan buatkan seseorang tu tak mampu melangkah

kaki perlu melangkah dan sekali sekala perlu toleh ke belakang dan senyum

NICK IRFAN said...

teringat gf ke bro?

qamarguyz said...

salam ziarah..
berikan daku satu permintaan..
agar kembali ke zaman semalam..
untuk memahat wajah kehidupan

Nazsabrina Iman Zulfikar said...

salam ramadhan

heheh akukah yg kau rindu itu?
hehehhehehehehe

p/s: ya saya suka ayam golek ;)

zati embong said...

permintaan?

jat nk cuti awal..please!

peachippo said...

perlakan sape?? saye yer?jap nak dtg :P

L said...

ak pun rindu shabat2 ak...

sy syg awak.?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/kasih-sayang.html

Tukang Karut said...

nak 34juta boleh? ok... itu je permintaan hari ini...

Kunang-Kunang said...

Tiba-tiba hati rasa sayu. Kenangan masa-masa lalu begitu dekat dihati dan terasa rindu pada mereka yang pernah bersama dengan kita.

Asrul "iLham" Sany said...

saya hanya mahukan masa yang lebih untuk bersama orang2 yang saya sayang...cewah...

;D

Cik TeN10 said...

satu permintaan ?? boleh tak nak tambah lagi satu permintaan ??

haha ..

PENCONTENG said...

permintaan aku;aku nak kembali ke zaman silam, membetulkan kesalahan/dosa semalam.

tapi tak boleh.

tak mengapa. Al-Ghaffar ada :)

Semut Senyum said...

rindu rupanya.... =)

cemomoi said...

... ingin kembali ke masa silam....

si para para said...

@♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫

ko salah sorang ceroi.hehe

si para para said...

@yusuf mujahidin ™

betul tu sahabat..
kenangan macam side mirror..
kena toloh ke belakang jgk time nk ambik selekoh.

si para para said...

@NICK IRFAN

bukan nick..
:)

si para para said...

@qamarguyz

semalam mungkin sahaja sudah menjadi sejarah.

jom kita pahat sama sama di hari ini..
:)

si para para said...

@Nazsabrina Iman Zulfikar

:)

ayam golek tu best kan..
lebih2 lagi time pose.

si para para said...

@zati embong

cuti di bekukan jat.hehe
:)

si para para said...

@peachippo

mana tak sampai lagi ni...
hehe

si para para said...

@L

:)

si para para said...

@Tukang Karut

jap..nak tanya menteri kewangan..hehe

si para para said...

@Kunang-Kunang

betul tu kak..saat teringat.. rasa sangat sayu dan gembira..bersampur baur.

si para para said...

@Asrul "iLham" Sany

mudah2 permintaan itu tercapai..
:)

si para para said...

@Cik TeN10

eh dah jadi 2permintaan ni cik ten10.hehe

si para para said...

@PENCONTENG

DIA maha pengampun..
:)

si para para said...

@Semut Senyum

:)

si para para said...

@cemomoi

kembalilah dalam ingatan...