Sunday, April 4, 2010

MUNIR - PERTEMUAN YANG TAK DI RANCANG



hari ni hari pertama aku kerja kat klinik ketengah jaya..punya la jauh..hmmm aku terima je semua ni..positif....positif....hehe


aku ambik slip...nk despen ubat...aku baca nama pesakit tu...





aku: munir.... (eh macam kenal jer)

munir: ye saya....

aku: err munir?

munir: ye bang..saya munir...

aku: owh..adk sakit ape ni...

munir: sakit kaki ni bang...

aku: sakit sbb main bola ke dik..?

munir: tak...kena denda dgn cikgu...kena "henjut telinga" 150 kali...

aku: ye ke...tak siap kerja sekolah la ni kan...

munir: hehe

aku: ok dik...ni ubat tahan sakit...makan bila perlu je ye...ni pulak ubat sakit urat atau lenguh lenguh..sapu kat tempat sakit..

munir: ok...terima kasih bang...

aku: dik, lepas ni jgn lupa siapkan kerja sekolah...krim salam kat cikgu yati ye...

munir: thehe baik bang...










langkah pertama berat dan memenatkan...
aku harap langkah kedua lebih selesa...

14 comments:

NARDtheNERD said...

cikgu yati lagi?..ehemm~

sugar2 kapas strawberry said...

munir????

bkn ke dlm cite lawak sblom ni??
hihi

si para para said...

hehe..ehem...


nasib baik kat sini ada internet...tapi yg sedihnya...aku pakai maxis...maxis tak ada...yg ada cuma celcom...kena tukar la ni...

Anonymous said...

jauh nya munir pg ambk ubt...

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

cikgu yati..
saya windukan cikgu yati..



cikgu bahasa inggeris gua masa gua darjah 5..

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

cikgu yati..
saya windukan cikgu yati..



cikgu bahasa inggeris gua masa gua darjah 5..

NICK IRFAN said...

eh! bro munir sape bro? aku confius smpai skrg... ha! lagi 1 ko keje kt farmasi ker? wah cikgu yati tu! ape2 pun aku doakan ko ade jodoh dgn cikgu yati.. amin....

budak hitam said...

hoho.. jmpa munir!!

ice juliette said...

wndu kat munir... huhu!

syafawani said...

12 hb ni ada event kat ketengah kan?

Cik SHiN~JU said...

apasal la munir x wat kije skolah...kan dah kena denda..pdn muke dia.. :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

150 kali eh???
perggghh..
sakit tue...
hehehehe...

dmx said...

wahaha...
cigu yati...
salam........:)

tunbegia said...

sungguh sakit kanns,

salamm,