Tuesday, April 27, 2010

TAG YANG TERKUMPUL

ini adalah jam berjenama tag..


Tag ni dah lama punya..
tapi sekarang baru ada kesempatan untuk tengok dan buat balik..
hehe sowi ye sbb baru nak buat....
tag ni datangnya daripada blogger yg best....
iaitu.......

nickirfan

icejuliette

lagenda budak hitam

shameel iskandar

green is peace

cik pumpkin

perjalananku

diane

melatidaisy





terima kasih sebab tag aku...
ada jugak insan yg ingat kat blog aku ni..
hehe terharu pulak....
tapi sebenarnya aku dah buat tag ni dulu....
tapi tak pe la kan....
tak salah pun...
betol tak...hehe
ok untuk maklumat lanjut sila rujuk sini

5 comments:

gReeN iS pEAce said...

:)..

NICK IRFAN said...

alo my friend! eh! bro ko dh kena tag ke yg aku kasi sebelum ni? hehe ape2pun jgn risau wlpn ko xde aku tetap ingat blog ko! blog ko mmg best!!! ha! keja elok2... :)

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
hehE..ramainya yG tag dia..
femes betul

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
hehE..ramainya yG tag dia..
femes betul

ice juliette said...

huhu! tka pon xkan lupe kat para n akn sentiase ingat para.. nnt tak lame ag tka nak msok hostel.. nmpaknye xleyh la tka nak on9 slaloo.. hurmm....