Tuesday, July 6, 2010

HARI TAG DAN AWARD SEDUNIA


hari ni aku cuba nk buat semua tag / award yang terbengkalai...
masa dapat tag / award ni aku tengah bz skit sebab nk urus pasal kerja...
aku simpan dulu dan buat sikit2...
sekarang aku ada masa sikit...boleh nk buat..
kepada pemberi tag / award...
terima kasih banyak banyak aku ucapkan (ceh skema ayat tu)
sowi ye sebab baru buat sekarng..dah berkurun dah aku simpan...
 akhir kata...err tak tau nk kata apa...


dah lama dapat awar ni..tapi tak sempat buat...sowi ye..hehe



yang ni pun sama daripada tot tot kecik...



 yang ni daripada blog buxx_szmania..
aku dah lupa sama ada dah buat ke belum..
aku tempek je la ye....




yang kat bawah ni daripada nick irfan...
sowi nick aku baru buat..hehe


=buat ayat sekretif yang boleh dengan menggunakan A-sampai Z=


A - allamak..tag apa ni...

B- bukan main susah lagi nk buat..

C - cuba la bagi tag yang senang senang...

D- dari semalam lagi aku try buat ayat ni...

E - empat hari empat malam tau...

F- fikir punya fikir sampai berbuih mulut...

G- gig pun tak sampat gosok hari ni...

H -hayyaa apa punya susah la...

I -ini macam nk kena bagitau munir ni...

J-jap ye...nak ym munir jap...

K- Kepada munir tersayang..eh tersayang pulak...

L- Lu buat apa sekarng munir..wa tengah susah ati ni...

M- macam mana nk selesaikan tag ni..?

N- Nick irfan yang bagi kat aku...




O- ooo nick irfan raja hantu tu ke?

P -pernah sekali makan cendol ngan dia..

Q- qedekut punya budak..tak pernah nak belanja aku..

R- Rasa nak hentam je ngan mangkuk cendol tu..

S- sempat lagi tu dia pow aku seposen..

T - tapi last last dia belanja aku jugak...

U - untung beb makan ngan dia...

V - very very heppy la....

W- walaupun mukan dia nampak ganas tapi dlm hati ada taman...

X- X-girlfriend dia yang cakap ni...bukan aku yang cakap..

Z- Zzzz...laaa tido pulak..baru nk start bercertia...



hehehe sowi nick..terpaksa ambik ko sbg watak..hehe..
ehem2 cerita di atas adalah rekaan semata mata..
kalau ada pun tu secara kebetulan je ye..




yang last ni aku nk korang buat sekali...sape2 yang baca ayat ni kena buat...okeh jujur pada diri sendiri ye...hehhe rasailah pengalaman berbuih mulut bersama yg tersayang..hahhaha okeh tak leh suka banyak banyak sangat...jaga diri jaga kesihatan...

wassalam..

11 comments:

Unknown said...

wah! hebat giler ko buat tag A-Z!! hahaha dh jd 1 cerita plak? kretif la ko! hahaha munir dgn aku pun masuk sekali! hahaha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

cis...
nyaris aku xbace...
;)

Cik SHiNJU said...

hahaha...lawak jer ayat A-Z tuh...
erk..sya baca yg kat ats jer...
ayat bwh tu x baca pun, pejam mata nih...lalala :s

piewahid said...

tahniah ya,
ampun... tak nak buat tag abc tu...:)

- d . a . r . i . a . s . u . e - said...

kalau buat ayat gak dapat award tak?

cikWani said...

alamak..nyesal baca! hehe

Unknown said...

eh! nnt klu ade tag dn award aku kasi ko lagi yer... hehehe

Melatidaisy said...

salam,

sy org kota putra atau lg femes kg raja :) awak plak? ntah2 same tmpat.he2

alamak, wajib buat ke tag last tu? mencabar habis..inshaAllah t kalau ade mase sy cuba buat.. tq :)

jgn lupe amk award dr sy k.

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

huhuhu..dah bace dah..tapi malas lak manjawab..jadiknye...nak ucap terima kasih je lah..hehehe...hepi2 sokmo eh

Unknown said...

eh! ape cte munir ek? lama x dgr cte psl dia? hehehhee

annfrendly said...

wah.. banyaknya tag...
rajin wat..