Friday, July 2, 2010

MUNIR - DUKA NESTAPA



cikgu: munir..kenapa dgn awak ni..cikgu tengok sejak sehari dua ni kamu macam tak sihat je....

munir: err tak ada apa apa cikgu..saya sehat je...

cikgu: semalam awak tak datang sekolah kan...awak ada masalah ke munir?

munir: tak ada cikgu...

cikgu: pucat je cikgu tengok kamu ni...

amir: dia ok cikgu..cuma dia sedih skit sebab england dgn portugal kalah...

munir: eh mana ada cikgu...sedih sikit2 je...

cikgu: ish kamu ni munir..cikgu ingat apa la tadi...

munir: hehehe



ps: jangan puja sampai kechewa

24 comments:

Cik SHiNJU said...

olololo cian munir...
meh sokong Spain plak nak... ;p

Yatre Hayati said...

2 baru sebab bola. kalau sebab awek mcm mana lak munir kan. kata cikgu tu lagik!

piewahid said...

abis WC ni nanti, sembuhla budak munir tu :)

NICK IRFAN said...

hahahha adoi... mcm2 ragam la munir ni msa kt skola...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

puja ade had nye...
;)

Anne Boleyn said...

hehehe pasal bola rupanya. heheh

p/s : hye..hari ni hana akan autopublish 4 entry pada pukul 10 pagi, 2.30 ptg, 5.30 petang and 8.30 malam. Entry penghargaan untuk kawan2 blogger hana. Ade wat review blog sikit.

Pukul 8.30 malam tu entry
khas untuk awak awak dan awak. Jangan lupa tengok tau!!

annfrendly said...

ingatkan munir tak sihat..hehehe.. rupanya munir frust team pujaannya kalah..

terima kasih ya komen blog ann.. kecut perut bile taw ubat kemo tu boleh wat glove cair.. pergh.. kuat betol penangannya..

farysa said...

hihi
xp
tggu 2014 plk yer
=)

melatidaisy said...

alohai..jgn la sampai camtu munir..

p/s:rindu kt anak cousin sy yg nama munir..shahrul munir..sy jg dari umo die 3 hari smpai abis pantang..skrg die da kt johor,parents die keje sane..kdg2 je balik trganu.dari awl kenal blog ni mmg byk cite pasal munir,hehe

ice juliette said...

la pasal bola upenye..
ish3..

ice juliette said...

la pasal bola upenye..
ish3..

adrinaqamarina said...

tersenyum hehe~

si para para said...

Cik SHiNJU

owhh tidakkk...bimbang di kecewakan spain pulak lepas ni...hehe

si para para said...

Yatre Hayati


betol2..nasib baik munir tak balirgh lagi..huhuhu

si para para said...

piewahid

deman bola la tu...takut dah abis makin menjadi jadi je..haha

si para para said...

NICK IRFAN


kanak kanak rebena..nk buat macam mana...hihi

si para para said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫

betol2...puja dan puji sebenarnya utk Ilaho.. :)

si para para said...

Anne Boleyn

okeh..da tgk..tapi tak de pun :(

si para para said...

annfrendly

hihihi frust macam org bercintun pulak...


yup..pernah terjadi..kak seniour masuk bilik buat ubat cytotoxic tu..ubat tu tumpah atas tangan dia..tapi nasib baik dia pakai glove...dia cepat capat buang glove tu...sebab dah cair..nasib tak kena tangan dia...

sebab cair tu...sebab yg tumpah adalah ubat yg pior..tak di campur lagi dgn bahan lain...kekuatan dia tinggi..sbab tu kena kira dulu berapa dos nk bg kat pt..

si para para said...

farysa


lamanya nk tunggu..msti munir dah besar masa tu kan..

si para para said...

melatidaisy

owh ye ke..
mesti munir cousin awak lagi comel kan..hehe

asal terengganu ke?

si para para said...

ice juliette

ni ken tgh deman bola ice..munir tak terkecuali.. :)

si para para said...

ice juliette

ni ken tgh deman bola ice..munir tak terkecuali.. :)

si para para said...

adrinaqamarina


senyum tu kan sedekah :)