Thursday, July 1, 2010

23 NI NO JERSI SAPE YE?


 pejam celik..berjalan berlari...tidor bangun..sedar tak sedar hari ni dah 23 tahun aku hidup..banyak sangat yang berlaku dalam masa yang singkat tu...dari aku kecik...sampai la sekarang...nak je aku himpun kenangan dulu...bukukan untuk tatapan hari esok..tapi tak pe..semua tu tersimpan rapi dalam kotak pemikiran...harap umur yang makin meningkat ni dapat mematangkan aku...menjadi seorang insan yang lebih bertanggungjawab terhadap amanah sebagai hamba...mudah mudah aku sentiasa di suluh olehNya..

okeh sempena ulang tahun hari lahir aku, aku nk buat satu tag...tag 23..macam tau tau je umur aku 23 kan...owh dan baru aku sedar yang aku makin tua...tadi rasa muda je lagi...hehe dah la tu..jom layan tag daripada pensel kontot..



(a) tulis 23 perkara rawak wak wak ( random dem dom ) tentang diri awak(tak kisah lerr bende tuu fakta kerr angan angan kerr cita cita kerr imaginasi ker or wat so ever laa .)

1. hari ni umur aku dah masuk 23tahun..ini fakta ye...hehe
2. aku seorang yang pemalu..hahaha ni bukan fakta..tapi betol2..
3. baru tiga bulan lebih kerja...baru lagi..tapi dah malas nk kerja.hahaha
4. sejak kerja, aku jadi makin besar..besar punya...
5. aku duduk sorang2 je kat kuaters yg "comel" ni
6. seorang yang sangat simple...tak ambik kisah sangat...
7. kadang kadang pendiam kadang kadang kadang pencetus huru hara...
8. suka mengumpul barang barang...barang yang bernilai..hehe
9. tak memilih sangat makanan..janji halal..
10. suka bersukan...ajak je aku main apa..semua aku sapu..tapi golf tak pandai la..hehehe
11. teringin nk memiliki DSLR...
12. kadang kadang aku tak faham dgn diri aku sendiri...
13. takutkan jarum..darah....dan yang sewaktu dgnnya..tapi sekarang aku lawan jugak..
14. kurang keyakinan diri..
15. lambat buat keputusan..
16. aku pun suke cekelat.....yum yum yum...
17. suka menulis...err tak kira la...sajak ke..pantun ke...puisi ke..aku hentam jer.haha
18. melukis..tapi dah lama aku tak melukis...
19. gitar..tapi tak pandai sgt main pun..hahaha
20. cipta lagu...
21. kadang kadang aku jadi cerewat nk mamposs...
22. aku sayang mak aku...
23. bercita cita nk kawin tahun depan...doakan aku ye..hehehe

(b) tag pulak bende ni kepada rakan blog anda ( sekurang kurangnya 5 orang )




(c) kalau tak ikut peraturan , di mana keseronokan 'TAG-TAGGED-TAGGING' ni
wokey...siap sudah....lalalala(ni ayat daripada pensel kontot..hehe)


30hb jun 21010..

4 comments:

adrinaqamarina said...

wah3...hari ne ualang tahun kelahiran cik para para...
semoga sentiasa berada dalam lembayung rahmat dan pemeliharanNYA oke!

ps*takut kne cucuk ye?meh nak cucuk!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kali nie mentari senja xkene...
hehehe..
;)

Cik SHiNJU said...

happy belated b'day para2....
semoga pjg umo,murah rezeki dan dirahmati Allah sentiasa...Amin..

lg satu...semoga tercapai hajat nak kawen thn depan hokay...jemput kami...kami mkn x byk...2x tambah jer...err...termasuk bekal mgkuk tingkat...lalala :s

NICK IRFAN said...

wah! ari jd ko ke masa ni? ape2pun hppy belated bessday! dh 23 pun ko ni ye... bila nk kwin? hehe