Sunday, December 12, 2010

DUNIAWI



hidup ini penuh misteri
macam macam boleh jadi
orang cerdik di caci maki
orang tak cerdik jadi menteri
tapi bukan aku dengki
jauh sekali nak iri hari
cuma pelik dengan kondisi
apa nak jadi dunia hari ini
ramai orang hipokrasi
esok cakap A lusa kata C
tapi ramai yang mempercayai
bukannya bodah tapi otak letak kat kaki

mintak maaf mintak permisi
jangan terasa dan berkecil hati
terkasar bahasa mohon ampuni
aku cuma nak post entri


last sekali

pakai kasut tumit tinggi
kononnya ikut trend terkini
tapi tak sedar menyeksa diri
.....mungkin ni la yang orang kata.. duniawi...


satu lagi...kenapa broadband celcom lembab tahap siput babi..nak berblog pn tak senang hati..nak lawat blog orang lain jauh sekali...dah puas buat komplentasi...tapi prestasi tetap macam ni..apa nak jadi ni...bulan bulan bayar tak pernah mungkiri...oh apa nak jadi..sampai sekarang tak kawin lagi..apa nak jadi...eh apa ni..siap nyanyi nyanyi...ok la ni...sampai sini saja la untuk hari ni..esok lusa jumpa lagi...jaga diri..gosok gigi...muhasabah diri.....

8 comments:

piewahid said...

t kasih daun keladi,
kerana sudi berkongsi entri,
memang patut koreksi diri,
agar hidup diberkati.
tapi jgn demi duniawi,
menderita kerana cantikkan diri,
terasa ngilu di sanubari,
melihat kasut si tumit tinggi...

Mentadak Mentadu said...

janji senang hati :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

dunia2...

alinac lover said...

isk..tu kasut apa mcm tu

si para para said...

piewahid

hehe mmg rasa ngilu di kaki..
tapi ngilu di hati sape yg ketahui.hehe

si para para said...

Mentadak Mentadu

senang hati dan diri sendiri ke..hehe

si para para said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫

duniawi2

si para para said...

alinac lover

kasut pesen baru.hehe