Monday, December 13, 2010

MUNIR - BERDIKARI



mak: munir...ooo munir... mana la pegi budak ni....munir..!!!

munir: ye mak..munir kat belakng rumah ni...

mak: hah kamu buat apa tu munir?

munir: tanam kangkong la mak...

mak: tanam kangkong?

munir: ye..kangkong.. kan menteri kita suruh berjimat cermat..tanam sayur..baru hrga sayur turun..

mak: owh ye ke..bagus2...lepas ni tanam bayam pulak ye munir...

munir: taugeh sekali ye mak

mak: apa2 je la munir...





 " Kempen Tanam Sendiri Jimat Belanja"



err kalau yang duduk kat rumah flat tu macam mana nk tanam kangkong?


ini pokok kangkong.



ni pulak kangkong yang dah siap utk dijual.



kalau seikat seringgit...kalau sekebun berapakah harganya?




update...

tadi aku check kat dlm kotak chat...ada tag..daripda blog  ►.KHAYALAN.SI.PARI.PARI.KAYANGAN.◄
try tengok....dlm BI pulak..aku tak paham sgt...tapi rasanya mcm pernah buat... kalau tak silap aku dah buat kat N3 ni.. HARI TAG DAN AWARD SEDUNIA
rasanya dah tak payah buat kan..hehe


6 comments:

alinac lover said...

yong suka bayam

Cik SHiNJU said...

Bagus Munir neh..
Esok rase nak makan kangkung goreng belacan boleh p petik kat blkg umah jek..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

wat la kangkong belacan..
hehehe...

si para para said...

alinac lover

bayam best..the best.hehe

si para para said...

Cik SHiNJU


hehe best jgk tu..boleh join sekali.hehe

si para para said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫

like2