Sunday, January 16, 2011

SELAMAT MALAM DUNIA



sekarang pukul 2am lebih..aku baru sampai rumah..penat..letih..sakit kepala..smyg pun x lagi...
hari ni baru dapat buka blog...n3 seblum ni aku post secara auto...trma ksih kpd yg sudi baca dan komen..
insyaallah esok aku balas balik kunjungan dan komen korang...

oh lupa...nanti pkul 7am aku kena masuk kerja..rasa kejap je cuti...tapi tak pe..aku mmg kena berbakti.hehehe
ok aku nk smyg dan tido cepat...

selamat malam dunia...



lewat malam begini
jelas terasa sunyi
mata hampir terlena
akhiri sebuah cerita

namun disana
cerita mereka baru bermula
di jalanan yang sunyi
mereka hiburkan hati

mungkin ketenangan yang di cari
di lorong gelap menjadi saksi
ada derita dan hilai tawa
semuanya ada di sana

namun di sini
aku mulai bermimpi
ku akhiri hidup seketika
kerana esok akan menjelma

7 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

selamat malam...

Balqish Shafiqa said...

sekarang dah bangun kan??
:)
selamat berjuang!

kiwi said...

aik..weekend pn kerja gk??huhu

Kunang-Kunang said...

Salam Para,

Kena ker tidor dah penat begitu. apa pun semoga sihat selalu.

cemomoi said...

moga hari esok lebih baik dari semalam

sugar2 kapas strawberry said...

selamat malam!

Cik SHiNJU said...

Selamat Malam.. :)