Tuesday, February 15, 2011

Kisah Pelaut Terlampau Pilihan




Salam 1 Malaysia!! Contest kini bermula. Hanyalah "simple contest" dan mudah saja untuk menyertainya. Tiga pemenang akan dipilih dan antara hadiahnya boleh rujuk [ senarai hadiah ] Syarat-syaratnya seperti berikut;

1. Buat 1 entry bertajuk "Contest : Kisah Pelaut Terlampau Pilihan"
{sudah}

2. Letakkan banner diatas di dalam entry dan link kan ke entry ini.
{sudah}
3. Pilih 1 "Kisah Pelaut Terlampau" dibawah dan nyatakan sebab pilihan anda [just simple]
sebabnya ialah..jeng jeng jeng.....haha gila suspen..
eh sebab apa eh..haa sebab aku tak pernah raya atas kapak tengah laut..muntah ada la..aku mabok laut..
lagi satu time raya kan..jauh dengan keluarga..mesti perasaan tu lain macam sikit..
tipu la kalau sikit pun tak ingat mak ayah kat kampung..
kalau aku mesti sedih..tapi tak nangis la..aku cool.haha
memang nak kena kuat la..lagi satu..raya tengah laut tak best macam raya kat darat.
tak boleh main mercun..tak boleh main meriam buluh..
tak boleh duit raya..tak boleh lawat rumah jiran..
banyak lagi la...err macam dah lebih lebih je ni...
cukup la tuh eh..

4. Tarikh tutup : 28 Februari 2011

klik gambar di atas untuk join.


p/s: kalau aku naik kapal mesti muntah kaw kaw punya...haha

2 comments:

white rose said...

semoga kau berjaya siput...

eh, kau abang siput kan?

mie said...

wow!!!
contest approved...
thankz sebab join..
heheee