Tuesday, February 15, 2011

SIPUT YANG COMEL - im sorry



err salam maulidur rasul semua..sebenarnya..tujuan aku tulis entri ini sebab ingin memohon seribu kemaafan kepada en. siput...di atas keterlanjuran kata aku pada entri lepas..aku tahu korang tak salah...aku pun tak salah..tapi mereka yang salah..betul kan en siput...hehe

jadi di hari yang mulia ini marilah kita sama sama menghulur tangan memohon kemaafan..meh la siput..jangan memalu..ke aku tak cukup iklas lagi ni....aku datang nak mintak maaf betul betul ni...meh la salam..meh la...
hmmm aku tau la aku ni tak hensem...jangan la buat aku macam ni...aku betul betul nak mintak maaf ni...

sampai hati ko en siput tak nak salam ngan aku...tak ape la..biar la aku pergi membawa diri...


p/s: lepas ni korang jangan salahkan en.siput lagi ye...

8 comments:

ghost writer said...

apsal plak nak mintak maaf..

takde salahnye pon..

A.s.t.i.n.a said...

izinkan saya ketawa sopan bergoleng2 juga di sini... how sweet... herher...

tak salah mengaku salah.. pasti kita lebih disayangi..

si para para said...

@ghost writer

bimbang jugak..takut siput siput terasa..kalau line lembab sikit sikit nak salah kan siput..padahal dia tak tahu apa apa pun...hehe

si para para said...

@A.s.t.i.n.a


harap harap begitu la..tapi tak nak la siput yang sayang.hehe

khairul hisyam said...

tak faham. tapi nak comment juga. hahaha

si para para said...

@khairul hisyam

tak paham..tak pe la asalkan komen.hehe

white rose said...

gary...
apsal kau gary?


dah2...jgn nangis...

KUREKURE COMEL said...

ehh...kalo siput tu lem...
cari siput laju ckit...huhuhu