Monday, February 21, 2011

MUNIR - JAM MATI



5 minit selepas loceng di bunyikan....
di hadapan pagar sekolah... maka berlakulah perbualan ini...
 

cikgu romzi (cikgu disiplin): kamu kenapa datang lewat?

munir: err jam saya mati cikgu.....

cikgu romzi: oh ye ke..tak pe la..pergi masuk..hari ni kamu di maafkan...


dua tiga langkah munir ke hadapan menuju ke kawasan sekolah, tiba tiba...

cikgu romzi: munir...kejap...

munir: ye cikgu...

cikgu romzi: err tadi sape yang meninggal..jiran kamu ke..

munir: tak cikgu..ni haa jam saya mati...sebab tu saya lewat datang..

cikgu romzi: oh ye ke... (serba salah pulak aku nak denda budak ni)

munir: err kenapa cikgu..

cikgu romzi: tak ada apa..dah pergi masuk kelas cepat..lepas ni jangan lewat lagi..

munir: baik cikgu~


p/s: jangan lewat....

30 comments:

KUREKURE COMEL said...

owh...hehehe....ok cikgu...kihkihkih

si para para said...

@KUREKURE COMEL

kurekure pun tak leh lewat.hehehe

A.s.t.i.n.a said...

Kali ini Cikgu Astina maafkan.. jgn lewat lagi >.<

Kakzakie said...

Heh... dah mamai cikgu ni....

cemomoi said...

sila matikan pendengaran seketika

bunga said...

baik cikgu..haha..

Daria said...

maknanya, cikgu tu tak amek perhatian semasa murid memberi keterangan....haha

white rose said...

munir...
cikgu awak mana?

eh, munir ke nih?


miahahaha...

LiFe KaMi said...

dulu pernah jadi pengawas sekolah mmg ramai yg kantoi tapi yg best nyer klu pengawas lambat tak kantoi plak..hehe

si para para said...

@A.s.t.i.n.a

baik cikgu~

si para para said...

@Kakzakie

pagi pagi enjin belum panas,hehe

si para para said...

@cemomoi

err kenapa cemomoi...

si para para said...

@bunga

:)

si para para said...

@Daria

oh sangat tepat..hehe macam murid murid jugak... jadi cekgu tak boleh nak marah marah sangat kan..

si para para said...

@white rose

err munir tak ada.. dia pergi tandas ustazah...

si para para said...

@LiFe KaMi

hehe tu la..macam polis jugak kan..hehe

ghost writer said...

apa cikgu tuh salah pendengaran apa...?takkan jam mati pun disangka jiran munir yang mati..huh

jadi soalnya jangan lewat ya..haha
sering lewat bangun nih.

HEROICzero said...

hehehehe. kene cakap bersahaja jek.

'jam saya mati cikgu'

tapi ade sedih2 sikit.

mesti lepaaaassss!

Dark Half said...

cikgu dah blur pagi2..haha

Ayuni said...

hikhik, cikgu yg silap phmn

e. indah said...

aikk aku dah pusingg mcm cikgu tue gak ...serba salah aku nak komen (hahhhaaa)

el-janna said...

heeeee
ape la~~
hahah>>


pari2 kecil
dtg dr blog falia nie

ehe
hahahha

si para para said...

@ghost writer

tu tandanya guru pun buat silap.hehe

Mr iz said...

ada benda tak kena dgn cikgu tu ...he he ....semalam tak dpt kot he he he....

si para para said...

@HEROICzero

hehe mesti kena pandai kalau mau hidup.hihi

si para para said...

@Dark Half

semalam tido lewat kot.haha

si para para said...

@Ayuni

biasa la tu..cekgu pun manusia biasa jugak kan. :)

si para para said...

@e. indah


hehe e..r u ok..?

si para para said...

@el-janna

:)

si para para said...

@Mr iz

hahaha besar kemungkinan..