Wednesday, February 16, 2011

PERISTIWA 25HB



tajuk dia atas tak ada apa apa kaitan dengan entri ni ye...hari tu..hari yang dah lama berlalu tu...dulu dulu..lama kan.hehe sebenarnya dah lama tag ni aku peram buat pekasam dalam draft...dan aku boleh lupa save alamat sape yang bagi tag ni..jadi aku kena cari satu satu dan agak sendiri sape yang bagi..dan akhirnya aku jumpa juga tuannya..tag ni daripada ch!na+su hayam! dan hidayati....ok sila bagi aku hadiah sebab berjaya kesan korang sampai basah ketiak jiran sebelah rumah aku ni.hehe


25 RANDOM THINGS ABOUT ME


1. aku seorang lelaki

2. baru setahun jagung main blog

3. suka dengan puisi dan yang sewaktu dengannya

4. suka melukis

5. gitar / piano

6. cipta lagu

7. nikon d90

8. sangat rapat dengan ubat

9. suka baca buku

10. game

11. suka jalan jalan / aktivit luar

12. bola / futsal

13. coklat

14. kumpul stem / duit lama..duit baru pun suka jugak.

15. teringin nak kawin

16. suka kartun

17. butterfingers / monoloque / raihan

18. suka cerita cina

19. ada hubungan kimia dengan no 7

20. cepat pening kalau naik bas

21. takut jarum

22. hijau

23. aku sayang mak aku

24. yulley

25. tak suka internet lembab


perghh berbuh otak aku nak fikir 25 benda..aku nak tag korang pulak..tak buat siap.hahaha ini bukan paksaan tapi ini betul betul...ok mangsanya ialah...


























ok cukup sudah 25 orang..yang dah buat tu tak pe la..kalau yang belum buat tu rajin rajin la buat ye..

p/s: malam ni korang nak makan apa? jiran rumah sebelah aku nak belanja.hehe

32 comments:

Nadia Mashuri said...

heehhee..
thanks tag saya..
tapi.. saya dah buat..
no 4,11,13,16 tu sama lah kita..
=)

e. indah said...

title buat suspppeeennnzzz jerrr ... ; p

Penyair SenjA said...

ada hubungan kimia dgn num 7...kita sama tapi tak serupa laaaaaaa....hihihihihihihihi...kita kene tag eeeaaaa....roger...;D

nur intan hazirah said...

anda tag sy???trima kasih kerana igt hahahaha insyallah akan menyusul

KUREKURE COMEL said...

pelik ni...takut jarum?agak terkejut jgk...hehehe

khairul hisyam said...

takut jarum? sama hahahaha.

deAnza-wAnda said...

cehhh...suspen...

white rose said...

aku tak jawab TAG ni sebab sebelum ni TAG yg sama aku dapat...

25 perkara tntg aku,
aku siap up lagi jadi banyak...

starsyeea said...

thanx tag!

cek sini ek...

http://thechapterbegin.blogspot.com/2011/02/salam-and-greetings-first-of-all.html

^__^

lea said...

kau takut jarum???

Wuucin Kimora said...

Para2.. nk syair satu :P

Ayuni said...

hikhik, thanx...sye dh wat dh....

Nazsabrina Iman Zulfikar said...

setuju dgn no 25...tak suka internet lembab

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

puas hati ko tag org kan...
hahaha...

ghost writer said...

no 7!

Cristiano Ronaldo

Michael Owen

Frank lampard

Raul Miereles

Luca Modric

Jom main futsal.

Wuucin Kimora said...

mcm mane laaa leh terlepas pandang.. huhuhu.. sorry.. nnti sy buat k? :D
Thanx ya!

cik fiza said...

suka no.13 juga :P leh la blanje nnt :P

ch!natsu said...

aku tau nape ko ada hub kimia ngan no 7.. ngee~
btw thanks sudi wat..
tag ko aku xwat lg weh.. hoho~
ngah tggu bilala tarikh tutup dia.. =P

sahromnasrudin said...

assalamualaikum...trime kasih tag saya..saya dah jawab tag ini..saya tak ingat brp haribulan tapi entrinya bertajuk "pertama kali menjawab tag"...

saya hargai tag awak nie ya..trime kasih sekali lagi..

Cekodok said...

igtkan apa tadi... heehe

tot tot kecik said...

salam..



oo bru tau tuan blog ni seorang lelaki rupe nye..ingatkan perempuan..huhu..

fyna said...

huhuhuhu..ramainye yg kene tag...

| cik azeya | said...

sokong no15. sy pon teringin nak kahwin. haha

dah buat. tengs tag.
:)

Dark Half said...

haha...aku punpenah kena tag benda ni..hehe

fyna said...

ade contest untuk kamoo....
sila join....hehehehe...

http://inibelogfyna.blogspot.com/2011/02/contest-teka-lirik-lagu.html

YanaMIB said...

terima kasih tag..=)

Raji berkata said...

igtkan ada apa tadi 25 haribulan tu o.O

missgee said...

Tag saya??
owhhh nak bagi keja ekk :P

sugar2 kapas strawberry said...

mestilah igt!..akan sy buat bila senang ye :)
sorryla lama tak dtg..busy.huhu

NICK IRFAN said...

selamat aku xkne tag sbb aku dh pnh jwb dh sebelum ni

dreaming iylia.. said...

haha. nk tulis entry pasal ni lahh. tengs tag

Sham said...

aduh sakit otak nak memikirkan 25 perkara ni...