Tuesday, February 8, 2011

TRANSFORMASI SEBUAH KEHIDUPAN OLEH KARIPAP

pehatian kepada peminat karipap semua...aku ada satu berita penting nak bagitahu..pagi tadi aku pergi beli sarapan pagi..dan terserempak la dengan sekumpulan karipap..lalu aku terkejut beruk...alangkah terperanjat bila aku melihat karipap telah berevolusi atau dengan perkataan yang lebih tepat melakukan satu proses transformasi..daripada sebijik karipap ini...





v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v






mereka semua telah melakukan transformasi menjadi seprti di bawah ini...



v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



apakah itu...dah la kecik..isi kat dalam pun..arkkk sangat hebat transformasi mereka...taPi aku tetap reda dan terima seadanya..



p/s: gambar sumbangan dari en google.. yang aku punya dah habis aku ngap..lekat celah gigi je..

9 comments:

Cik SHiNJU said...

Kes nak kurangkan kos la tu yer..
Makan sesekali jek dah la...

E.d.Y said...

karipap comel2 best..sekali ngap je habis..huhu

A.s.t.i.n.a said...

alaaaa mintakla ukuran sebenar.. berapa cm panjang vs lebar..?

Penyair Senja said...

lunch makan karipap ke.....;)

M a W a D D a H said...

semua barang naik, karipap pun jadi kecik..transformasi...transformasi...kehkeh

ghost writer said...

aiilar...karipap pon ikut buat tansformasi gara-gara kenaikan harga barang ker..sian kita ek.terpaksa telan jugak akhirnya biar tak puas hati.

Nadia Mashuri said...

salam..
mmg begitu la sekarang ni..
semua nya makin kecik

white rose said...

biasala tuh...

sebesar 50 sen jadi sebesar 20 sen,
tapi harga rm 1 jadi rm 2...

kira ok laa tuh...




miahahaha...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

karipap...
layannn...