Thursday, May 26, 2011

SELAMAT JALAN







alangkah indahnya perjalan ini..
andainya ada teman di sisi menemani..
memimpin tangan ke jalan sufi...
mengajar diri mengenal ilahi...





hari ni aku balik kg.. sory ye sebab tak balas kunjungan korang lagi.. kat shoutMix tu memang dah tak terlayan.. kat komen pun ada yang termiss.. tapi yang kat komen aku akan terjah blog korang bila aku balik sini semula...oh ahad dan isnin mungkin aku cuti kerja..hehe korang yang kerja tu jangan jeles ye..hehe




:)

20 comments:

Khairul Antasha said...

ye la tak jeles... :)

suri said...

uh..hati2 ar smpi ketemu kluga..
moga selamat pergi dan pulang yah..

take care =)

EZAN IDMA said...

baiklah. tak jeles sangt

Cik TeN10 said...

tak jeles pun sbb every monday mmg cuti pun.. kih2..

Wahidah said...

wah blk kg bestnyaaa..enjoy ur holiday kay

Monster Globalisasi said...

ada sape2 yang nak pimpin aku tak? :)

Titisan Hujan said...

memimpin tangan ke jalan sufi...
alangkah indahnya

jelesnya da blik kg

Wuucin said...

I fell in love with ..... :)

Pembunuh Tanpa Bayang said...

indahnya hidup ini jika di temani...

Penyair SenjA said...

berpeganglah pada percayamu :)

Nadia Mashuri said...

balik kg jgn lupa bawak buah tgn yaa..
=)

skandaLdariLangit said...

saya pn balik kg :D

hai para2, maaf sangat lama tak menjengah~

zOeY zAu YaH said...

sudah follow.tq ya..

teyn teyn said...

tak jeles pon sbb cuti dh berbulan-bulan tggu masok blaja balek. hehehe

slmt beristirehat di kg ye!

A.s.t.i.n.a said...

dijemput hadir seantero blog nikah saya kat kuching 11 Jun... permintaan rasmi: sila klik attend walau sekiranya not attending demi kebahagiaan yang abadi... herher baiklah...


http://www.facebook.com/home.php#!/event.php?eid=212267882139695

Faaein Talip Roy said...

selamat bercuti.. =]

Kunang-Kunang said...

Selamat balik kampong. Kampong kat mana.

Saya nak balik ke dungun minggu depan ni, ada sepupu kawin.

Adah..oh, Adah.. said...

best la da dapat kerje..huhu..

zati embong said...

jat dah 1 week x bkak blog langsung.hihi,moh la kita sama2 menyinggah eh.

NICK IRFAN said...

wah! bz je ko skrg