Monday, June 13, 2011

DI SUATU SENJA



terjaga aku di suatu senja
pabila mata menangkap cahaya
silaunya terpancar menusuk jiwa
sayu hati terkunci rasa

terdengar sayupnya suara
memanggil aku ke daerahnya
tersimpan rahsia sejuta makna
hanya aku yang tak terduga




bayangku hilang bersama sinar duka
yang akan terpadam buat selamanya
kini terbentang jalan yang indah nyata
cuma tinggal untuk melangkah ke sana.





semalam aku di permainkan
oleh diri bernama kawan
berdarah hati dan perasaan
seribu sesalan membalut insan

musim kembali bersinar lagi
aku disini masih mencari erti
penghujung jalan penuh dugaan
semoga selamat menempuh ujian



salam semua..sory sebab jarang update dan jarang balas kunjungan korang. err sebenarnya munir tak bayar lagi aku punya bil broadband bulan ni.. tak boleh harap punya budak. jadi aku tak boleh nak online.cuma ngadap laptop macam tu je la..sangat bosan..

apa apa pun, aku doakan korang semua sehat dan ceria selalu... :) 

10 comments:

Cik TeN10 said...

ptt la.. ishhh budak munir ni.. ptg gaji! hihi

kathy said...

like! like! like!

terokai seni said...

ehh tak kena potong!
kawan potong kawan?

intan.maisarah said...

sara doakan semua nya bahagia buat kamu
sinaran mentari masih ada

Unknown said...

tak baik tidur smpai senja tau :)

ghost said...

kejamnya kawan kau....huhu

skandaLdariLangit said...

sinar itu. terkadang menyakiti mata. terkadang memang aku ternantikannya..

sugar2 kapas strawberry said...

di satu senja..aku pejamkn mata..berharap kenangan datang dalam memori

AkuMuzikFilem said...

para2. apa cer dengan blog plagiat puisi kau?

Adah..oh, Adah.. said...

kadang-kadang jika kita di uji dengan dugaan dan musibah...sesungguhnya Allah sayang kita.. :)