Thursday, June 9, 2011

MUNIR - KENA LAGI




sambungan yang lepas....



munir: mak..cepat la..cakap nak pergi mcd...

mak: ye la..mak dah siap ni..adik kamu tu tengah siap tu.


5minit kemudian...

munir: kali ni biar munir pulak yang bawak motor..

mak: eh kamu mana ada lesin lagi..

munir: tak pe la mak.. kan dekat je...

mak: ye la..ye la...


maka mereka 3beranak pergi la ke mcd...

masa dalam perjalanan...


munir: mak..ada pulis la kat depan..

mak: haa tu la.. degil sangat nak bawak..

munir: macam mana ni mak..

mak: buat slumber je...



en pulis: berhenti berhenti...tunjuk lesin..

munir: mak, lesin..

mak: nah..

en pulis: eh ni lesin mak kamu...kamu ada lesin tak?

munir: err tak ada..mak saya ada...



5minit kemudian..


mak: hari ni tak ada mcd...kita balik makan nasik lauk kicap je...saman ni sape nak bayar..




p/s: hati hati di jalan raya...

21 comments:

Khairul Antasha said...

hahaha..munir munir.. tu la degil sgt..hehehe

Inspirationalefeks said...

munir degil hahha

Cik TeN10 said...

haha.. dh kena bru nk bringat.. ^^

~LoVE PiNk~ said...

alo cian dy kena saman...tgu diskaun la ea baru bayar..hik3

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahaah...
munir2...

KUREKURE COMEL said...

hahaha....tu lah..memandai nak bawak sgt kan...hihihi....

NICK IRFAN said...

hahaha munir ada balik! sian munir

cemomoi said...

selamat daripada makan mekdi

kelibat said...

saman oh saman. trauma aku ngan saman.

EZAN IDMA said...

lauk kicp pon masyukk

Nadia Mashuri said...

hehee..
kempunan lah munir nak makan mcd..

maCy said...

haha. comel je tnjuk ic org belakang :D

Nazsabrina Iman Zulfikar said...

masakan ibu lagi sedap

HEROICzero said...

hue hue hue kan dah kena. tak pasal2 makan kena catu.

ghost writer said...

munir akan jawab..

"mak kan ada"

CikAizA said...

hahhah... ok lah tu... bajet McD g wt bayar saman...

Wahidah said...

lawakal pulak munir ne..:)

Penyair SenjA said...

munir oh munir...ehhhh,siapa munir tu? :)

Faaein Talip Roy said...

kan dah tak pat makan kepci.. sedey je di hati munir.. huhuhu..

LiFe KaMi said...

kalau tidak dapat beli macD untuk mkn seminggu ..hehe

qamarguyz said...

salam ziarah..
alahai...
sadisnyer citer nie..
huhu..beringat sebelum terlambat