Sunday, August 21, 2011

MUNIR - LEMBAB




mak: eh dari tadi asyik tengok jam je...dah tak tahan ke munir...

munir: emmm lapar..

mak: sabar la..puasa mesti la lapar...lagi 2jam nak berbuka..

munir: rasa macam lambat je jam ni bergerak... macam siput...

mak: ye la...jam tu kan mati.. mak tak tukar lagi bateri baru..

munir: oh patut la macam tak bergerak...




p/s: korang masa kecik2 dulu selalu tengok jam tak...nak2 masa nak berbuka..rasa lambat je jam tu bergerak kan..



9 comments:

Nazsabrina Iman Zulfikar said...

jgn pandang pandang....jarum jam itu
makin pandang makin lambat

zati embong said...

skrg ni pun jat xabes2 tgk jam.

sekamar rindu said...

salam..

selalu sangat...laaaa..:)

Tukang Karut said...

5minit sebelum berbuka dah tunggu depan jam... macam nak gerakkan je jarum saat tu... menyeksakan...

Asrul "iLham" Sany said...

ms kecik dulu sebelum berbuka aku akan lepak2 ngan dedi tgk beliau cuci gambar2 yg die ambik...best

;D

Pembunuh Tanpa Bayang said...

dugaan bulan puasa.....

HEROICzero said...

waktu dekat2 nak berbuka ni la paling lambat ! ha ha ha

Kunang-Kunang said...

Lagi rasa lapar, lagi banyak pahala hendaknya. Sebab sabar.

Bidadari Syurga said...

masa kecik2 tulah baru excited azan dii tv... kekeciklah... dah besor nie ada lah juga... neh ngeh ngeh ngeh...